مدیریت تبلیغات از مهم ترین اجزاء بازاریابی محسوب می شود. ارسال پیام صوتی یکی از راه های تبلیغ محصول و خدمات است که سهولت و هزینه انجام آن قابل مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی نیست.
روش های مختلف ارسال پیام صوتی
پیام صوتی به روش های مختلفی ارسال می شود که عبارتند از:
- ارسال پیام صوتی به صورت تکی؛
- ارسال پیام به صورت گروهی؛
- ارسال پیام زماندار (یا در آینده)؛
- ارسال پیام ار طریق وب سرویس (برای تایید شماره ثابت).
چگونه شما نیز امکان پیام صوتی ارسال کنید
برای ارسال پیام صوتی لازم به خرید پنل اس ام است. برای ضبط صدا نیز به نرم افزار خاصی نیاز نیست. شما این امکان را دارید که از طریق موبایل صدای خود را ضبط کرده و ارسال کنید.
قابلیت های پنل پیام صوتی
قابلیت های پنل ارسال پیام یا پیامک های صوتی عبارت است از:
- آپلودد فایل صوتی؛
- ارسال زمان دار؛
- ارسال تکی و گروهی پیام ها؛
- ارسال همزمان پیام به شماره های ثابت و همراه؛
- برخورداری از منوی فارسی و دسترسی آسان برای همه کاربران؛
- مشاهده وضعیت نهایی پیام ارسال شده؛
- امکان استفاده از وب سرویس؛
- گارانتی ارسال پیام به این معنی که اگر مخاطب در دسترس نباشد پیام مجددا ارسال می شود.
هزینه ارسال پیام صوتی
هزینه ارسال پیام های صوتی به صورت ثانیه ای محاسبه می شود و به نوع پنل پیام شما بستگی دارد. هر چقدر پنلی که خریده اید حرفه ای تر باشد هزینه ارسال پیام کمتر می شود. در هر صورت هزینه ارسال آن نسبت به هزینه لازم برای تولید و پخش تیزرهای تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی کمتر است.
سخن پایانی….
ارسال پیام های صوتی از طریق پنل های اس ام اس امکان پذیر است. پنل ارسال این گونه پیام ها قابلیت های بسیار زیادی دارد. هزینه ارسال این نوع پیام ها در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی از قبیل تیزرهای رادیویی و تلویزیونی بسیار کمتر است.