بالا بردن بازده با ارسال تبلیغات پیام صوتی
در کشور ما ، روش های نوین تبلیغات در ابتدای ورود خود با مشکلات زیادی روبرو بودند. مردم به آنها اطمینان نداشتند و پذیرش تغییر از تبلیغات سنتی به روش های نوین تبلیغات برای عموم سخت بود.اما به مرور زمان، این استفاده از تبلیغات صوتی در میان عموم پذیرفته شد.
به گونهای که امروزه بسیاری از سازمانها و کسب و کارهای موفق برای اطلاعرسانیها و تبلیغات خود از تبلیغات صوتی بهره میگیرند.
سامانه تماس صوتی
سامانه پیامک صوتی، نرم افزاری است تحت وب که امکان ارسال پیامک صوتی را میسر میسازد. از طریق سامانه پیامک صوتی، میتوان متون مختلف را با صدای یک گوینده ضبط کرد و به صورت گروهی برای جامعه هدف موردنظر ارسال کرد.
محتوای پیامک صوتی انبوه
محتوای تبلیغات صوتی باید چیزی باشد که مشتری را به شنیدن آن ترغیب کند. شما نمیتوانید موارد نامربوط یا الفاظ رکیک را به صورت صوتی از طریق پنل صوتی ارسال کنید. به این دلیل که شرکت ارائهدهنده، مسئولیت مانتیتورینگ و بررسی فایلهای صوتی را دارد. بنابراین، ارسال محتوای غیر اخلاقی و شخصی ممنوع است. از آنجاییکه سامانه پیامک صوتی، قابلیت ارسال پیامک صوتی انبوه را دارد؛پس تعداد مخاطبین و دریافتکنندگان تبلیغات صوتی اندک نخواهد بود.
به همین دلیل، تک تک فایلهای ارسالی از فیلترینگ شرکت ارائهدهندهی سامانه پیام صوتی گذر خواهد کرد. شایان ذکر است که توجه به بحث مانیتورینگ و بررسی فایلهای صوتی، بر امنیت پنل صوتی افزوده و در نهایت تعداد متقاضیان این سیستم را افزایش خواهد داد.
عموما محتواهایی زیر در تبلیغات صوتی استفاده میشود:
- اطلاع رسانی
- ارائهی خدمات و محصولات جدید
- ارائهی تخفیفات و پیشنهادات ویژه
- یادآوریها
- تبریک تاریخ تولد و …
ارسال پیامک صوتی انبوه
در روش دوم، کاربر با استفاده از ابزارها و نرم افزارهای مختص ضبط صدا، متن موردنظر خود را ضبط کرده و فایل آماده شده را به سیستم میدهد.
سیستم به صورت خودکار با شماره موبایلهایی که از قبل به آن داده شده است، تماس گرفته و فایل صوتی را برایشان پخش میکند.
نحوهی محاسبهی هزینهها در این روش، برحسب ثانیه و پالس (30 ثانیه) میباشد.