جایگاه پیامک در روزگار جدید
تا زمانی که نیاز به برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان برای بازاریابی موثر وجود داشته باشد، صنعت پیام رسانی به کار خود با قدرت ادامه خواهد داد.
صنعت پیام کوتاه به عنوان یک روش اقتصادی و برجسته بازاریابی ، در طی چند سال گذشته با متوسط رشد 20٪ در سال رونق گرفته است. سناریوی کنونی برای اثربخشی sms به عنوان ابزاری برای بازاریابی می باشد، زیرا امروزه اکثر بخش ها شامل آموزش ، تجارت الکترونیکی ، دارایی ، خرده فروشی و بسیاری از صنایع دیگر به عنوان یک حوزه اصلی برای دستیابی مؤثر به مشتریان، سامانه پیامک میباشد.
گرچه بزرگترین کاربر خدمات پیامک، تجارت الکترونیکی است ، اما نکته قابل توجه این است که صنعت sms باهوش تر شده و چگونگی استفاده از پتانسیل واقعی آن به نفع تجارت سازمانی خود یک هنر منحصر به فرد می باشد. پیام کوتاه دیگر فقط بخشی از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده نیست ، بلکه دارای ابزارهای جدید مانند ارسال هوشمند ، کارت ویزیت ، کاتالوگ خودکار و … است – که با استفاده از کوتاه کنند های لینک در آن باعث می شود یک لینک کوتاه را خیلی سریع به تعداد بالایی از مخاطبین ارسال نمایید. در حال حاضر ، پیامک نه تنها بخشی از اطلاعات را ارائه می دهد ، بلکه با ابزاری مانند “جستجو” ، اطلاعات بیشتری از مشتری را به شما ارائه می دهد.
از جمله کاربرد های جدید پیامک ارسال کد یک بار مصرف یا OTP می باشد مطمئن ترین را برای ارسال ان اس ام اس می باشد