آشنایی با بازاریابی تلفنی
بازاریابی تلفنی یا Telemarketing استراتژی مارکتینگ است که دارای ارتباط با مشتریان از راه تلفن، پیام صوتی، ارسال پیام صوتی و یا پیامک صوتی از طریق وب سرویس پیام صوتی و دستیار تلفنی امکان پذیر است.
در این ارتباط دستیار صوتی تماس انبوه و ارسال پیام انبوه صوتی را مدیدیت می نماید و همچنین به ارسال کد OTP نیز مبادرت می نماید
در واقع امروزه کاربرد و مزایای بسیاری در ارسال پیام صوتی و یا پیامک صوتی نهفته است و یکی از این موارد رسیدن به اهداف مهم در یک بازاریابی تلفنی موفق می باشد.
یک بازاریابی تلفنی موفق می بایست مواردی همچون پیام صوتی و ارسال آن را با استفاده از وب سرویس پیام صوتی به درستی انجام دهد و همچنین توسط دستیار صوتی مبادرت به تماس انبوه، ارسال پیام انبوه صوتی و ارسال کد otp نماید
پیام صوتی در مقایسه با پیام غیر صوتی بسیار تاثیر بیشتری را بر روی مخاطب می گذارد.
مزیت های پیام یا پیامک صوتی؛
- دور زدن لیست سیاه
- حفظ لهجه در پیامک صوتی مختص هر شهر
- امکانات بی شمار و قابلیت فراوان برای ایجاد یک پیامک صوتی
- آمار تحویل پیامک صوتی بالاتر است.
- رفع اشکالات و سوء تفاهم ها در فهم پیامک
همچنین اکثر اپلیکیشن ها یا نرم افزارها جهت حفظ اطلاعات و امنیت آنها کد otp را نیز برای صحت و اعتبار سنجی به کاربر ارسال می نماید.
همچنین وب سرویس پیام صوتی از فناوری های نوینی است که توانسته این پیام های صوتی و پیامک ها را در زمینه بازاریابی تلفنی هدایت نماید و البته دستیار صوتی نیز در ارسال تماس و پیام انبوه نیز نقش بسزایی را ایفا می نماید.
در نتیجه با استفاده از دستیار صوتی تا از Voice Match بهره بگیرید، صدا و صوت های ضبط شده که از راه مدل های صوتی ایجاد شده اند، قابل استفاده و کاربرد می گردند.
در واقع این دستیار بهترین خدمات را در امر پیام رسانی و تماس انبوه به کاربران محترم عرضه می نماید.
در واقع بازاریابی تلفنی به تمام این موارد با توجه و دقت کافی می پردازد. در نهایت با توجه به هریک از این موارد میتوان به یک بازاریاب تلفنی موفق تبدیل شد.