تله مارکتینگ یا تبلیغ بوسیله تلفن یکی از موفق ترین روشهای تبلیغی میباشد که هم اکنون به شیوهی کاملا سنتی توسط برخی از شرکتها جهت معرفی خدماتشان انجام میپذیرد. بدین صورت که آن شرکت چند نفر از اپراتورهای خود را در طول روز مسئول تماس گرفتن به شمارههای مختلف و ارائه توضیحات تلفنی به آنها میکند. طبق آمارها در این شیوه هر اپراتور در روز حداکثر میتواند با 150 نفر صحبت کند که از این تعداد حداکثر 30 تماس موفقیت آمیز میباشد. از معایب این مدل سنتی، بالا بودن تعداد تماس های خطا، انتظار اپراتور پشت بوق انتظار و شنیدن بوق اشغال می باشد.
اما شما می توانید برای برقراری تماس صوتی با امکانات بالا در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام کرده و اقدام به خرید پنل پیام صوتی نمایید و از امکانات مختلف آن جهت افزایش مشتریان خود بهرمند شوید.
مزایای پنل پیام صوتی:
- امکان ارسال پیام صوتی به صورت گسترده ( هزاران تماس موفق در روز )
- ارسال همزمان به شماره های ثابت منازل و شماره های همراه
- امکان ساخت گروه و ذخیره شماره ها در دفترچه تلفن پنل صوتی
- قابلیت ضبط صدا و یا سفارش ضبط صدا با پیام نویس صوتی
- امکان تنظیم ارسال پیام صوتی زماندار برای زمان های آینده
- بازگشت هزینه پیام های ناموفق و عدم پاسخگویی
- امکان یادآوری و سررسید با پیام نویس صوتی
- ارسال به صورت منطقه ای و شهر به شهر
![](https://zarincall.ir/wp-content/uploads/2021/05/Telemarketing.jpg)
اصول و تکنیکهای بازاریابی تلفنی (تبلیغات تلفنی)
- با لحن بیان مناسب بتوانید مخاطبان خود را متقاعد کنید.
- از کلمات مثبت و انرژی بخش استفاده کنید.
- از پرحرفی و طرح سوالات طولانی بپرهیزید.
- نکاتی که مشتری به شما میگوید را یادداشت کنید.
- سعی کنید قبل از اعلام قیمت مزایای محصول را به مشتریان خود توضیح بدهید.
- تا جایی که ممکن است پاسخگوی سوالات مشتریان هم باشید.