ارسال تبلیغ صوتی
تبلیغ صوتی پس از بازاریابی پیامکی، به نوعی در زمره ی روش های نوین تبلیغات قرار دارد.
این نوع از تبلیغات با ظهور گوشیهای تلفن هوشمند به اوج خود رسید
در ایران، روش های نوین تبلیغات در ابتدای ورود خود با مشکلات زیادی روبرو بودند.
مردم به آنها اطمینان نداشتند و پذیرش تغییر از تبلیغات سنتی به روش های نوین تبلیغات برای عموم سخت بود.
اما به مرور زمان، این استفاده از تبلیغات صوتی در میان عموم پذیرفته شد.
به گونه ای که امروزه بسیاری از سازمانها و کسب و کارهای موفق برای اطلاعرسانیها و تبلیغات خود از تبلیغات صوتی بهره میگیرند.
از دیگر مزیت های تبلیغ صوتی و پیام صوتی این است که شما حتی می توانید به تلفن های ثابت هم پیامک صوتی ارسال کنید علاوه بر این می توانید از سیستم نظرسنجی پیام صوتی استفاده کنید، به این صورت که در پیامک صوتی خود از مخاطب بخواهید که یکی از اعداد 0 تا 9 را شماره گیری کند تا در قسمت نظر سنجی شما اعداد شماره گیری شما ثبت شود ارسال پیام صوتی شما به صورت دلیوربیس انجام خواهد شد ، به این صورت که هزینه تمامی پیامک صوتی های ارسال شده که مخاطب نهایی شما به هردلیلی گوشی او خاموش باشد یا در دسترس نباشد و یا جواب ندهد هزینه ای از شما کسر نخواهد شد