برقراری تماس تلفنی تبلیغاتی
تله مارکتینگ یا برقراری تماس تلفنی تبلیغاتی یکی از موفق ترین روشهای تبلیغاتی میباشد که هم اکنون به شیوهی کاملا سنتی توسط برخی از شرکتها جهت معرفی خدماتشان انجام میپذیرد
بدین صورت که آن شرکت چند نفر از اپراتورهای خود را در طول روز مسئول تماس گرفتن به شمارههای مختلف و ارائه توضیحات تلفنی به آنها میکند. طبق آمارها در این شیوه هر اپراتور در روز حداکثر میتواند با 140 نفر صحبت کند که از این تعداد حداکثر 30 تماس موفقیت آمیز میباشد. از معایب این مدل سنتی، بالا بودن تعداد تماس های خطا، انتظار اپراتور پشت بوق انتظار و شنیدن بوق اشغال می باشد.
در صورتی که سرویس تماس تلفنی تبلیغاتی از طریق خطوط تلفن ویژه خود، بصورت خودکار شماره تلفنهای موجود در فایل اکسل ارائه شده از جانب شما را شماره گیری کرده و فایل صوتی موردنظر شما را برای آنها پخش میکند.
در صورتی که شما در فایل اکسل نام افراد را قید کرده باشید، سرور به صورت خودکار در ابتدای پخش پیام، نام مخاطب مربوطه را میخواند. در نهایت هریک از مخاطبانی که این پیام تبلیغاتی برایشان جذاب باشد با فشار دادن شماره موردنظر به اپراتور شرکت شما وصل میشود گزارش دهی کامل از تماسهای موفق، بیپاسخ و مشغول از دیگر امکانات این سرور میباشد.
بازاریابی تلفنی
بازاریابی تلفنی یکی از کانال های بازاریابی مستقیم است که در صورت کسب مهارتهای الزم جهت استفاده صحیح از تلفن میزان توفیق فروشندگان در نیل به اهداف فروش بازاریابی را افزایش میدهد. البته هر یک از روش های تبلیغاتی تنها در زمانی شما را به آرمان هایتان نزدیک می سازد که از طریق تخصصی آن اقدام نمایید که با کمترین هزینه ممکن به بالاترین سطح برسید. با صرفه جویی در وقت و نیروی انسانی و کاهش خطا در مقایسه با روش های انسانی بهترین تبلیغات را به صورت حرفه ای بدون نیاز به بروشور – تراکت – بلیت – آگهی روزنامه میتوانید محصولات و خدمات خود را معرفی و به فروش برسانید.